Söndag

Var och shoppade idag med Amandine, hittade en jätte fin ring å fina örhängen ^^, Och så hittade jag en halsduk som jag vill ha, men dom han stänga innan jag kom på att jag ville ha den... Men det är väl det enda som har hänt idag.
Eller jo jag pratade med Anna och blev uppdaterad om vad som händer hemma  :) Pratade även lite med mamma, saknar er därhemma! Och Elin ta och fixa skype snart så jag kan prata med dig också!

Nu ska jag ta och ordna upp min vardag tror jag, imorgon ska jag gå upp "tidigt" dvs nio, och så ska jag ut och springa, sen hem och duscha och dammsuga mitt rum, sen över till Hardinghams vid tolv och hitta på nått att göra där medans barnen är borta. Så ska jag och Amandine börja med boxer size två dagar i veckan!

På fredag ska jag, sean och nicole och kanske barnen på en kurs hur man klättrar på en såndär klättervägg, ska bli riktigt kul faktiskt!  Sen på lördan blir det girls night out med Amandine! ;D Ska bli riktigt kul! Mohaha!

Saknar er där hemma! <3 Ses i jul!
Iofs pappa och oscar ser jag den 24 eller den 25 oktober :) ska bli mkt trevligt!
Och så kommer ju förhoppningsvis mika 10 oktober! Ska också bli mkt trevligt!
Sofia, Emelie, Sara och Sara hoppas ni hade det jätte skoj i Östersund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0