Söndag

Jag glömde och berätta igår att jag körde vilse härom dan :D Haha var rätt skoj faktiskt! Skulle till Rycot Center och skriva in mig på en kurs som heter English literature, det ligger strax innan centrum. Men grejen är att det är enkeltriktat nästan överallt här, så det är lite svårt och hitta. Men iaf så var jag jätte nära Rycot center första gången, men sen så var jag helt fel :D Så jag körde runt lite överallt och svängde på ställen som känndes bra att svänga på! Och helt plötslig så var jag tillbaka i Allestree igen, dock på fel sida om det, men det var bara å köra rakt igenom det och sen kom jag till Park Farm och därifrån så hittar jag bra ^^, Så jag kom tillbaka och sa att nu får nån följa med mig dit! Haha så Ginny som är Nathaniels mamma som var där precis då körde mig dit, och hon körde också fel!
Men nu blir jag iaf retad av Sean och så fort jag ska nånstans så frågar han om jag har karta med mig! haha!

Men idag har det inte hänt nått speciellt, vi var bara ute i parken och gick allihopa.
I morgon så är det första skoldagen för barnen, så jag ska följa med och kolla hur allt går till, ska följa med lotta dit.
Efter det ska jag våga mig till Costco själv! Hur det nu ska gå! Motorvägarna här är mkt mer komplicerade än hemma i sverige... Men men, ska kolla igenom kartan snart och kolla ut vägen och så får Sean förklara vägen sen om det inte funkar endå :p

Har knäppt lite bilder på barnen och mitt rum som ni ska få se sen. Nu ska jag kolla om det är nått bra på tv.
Pusshej!

Jo mamma om du läser det här så kan väl du lägga fram min gråa tjocktröja på sängen, min vita lilla väska och min rödrutiga sjal som finns i gaderoben. Och sofia, om du läser det här så kan väl du ta med dig det på fredag? ;D


Kommentarer
Postat av: nisse

Tjo! Vad duktig du är Karin, som vågar köra överhuvudtaget där borta! Vi saknar dig och lägntar efter dig!!

2008-09-08 @ 09:41:38
Postat av: JoX

Precis som Nisse säger, att du vågar köra haha. Jag skulle inte palla det utan GPS jag inte. +1 till dig Karin. Play safe!

2008-09-10 @ 22:49:23
URL: http://jockec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0