Som en söndag ska vara

Var ut igår med Matthew och hans kompis Chris, trodde det skulle bli rätt så tråkigt, men där hade jag fel!
Matthews kompis Amondine som också jobbar som au-pair här i Derby kom till Walkabout och gjorde oss sälskap! Det var väldigt roligt! :D Vi var runt till en massa olika barer och härjade! Tog tre bussen hem från stan och på vägen från busshållsplatsen och hem så gick jag och visslade på kill bill visslet :D Blev kanske en eller tre förmånga redbull vodkas igår kväll! Mådde inte så bra i morse, Jonathan ringde också men jag trodde det var alarmet så jag stängde av hela mobilen för jag fick inte av signalen!

Men Amondine är iaf en fransk tjej som jobbar i Mickelover i Derby som au-pair, jätte trevlig tjej, men lite svårt att höra vad hon säger ibland för hon kan inte så mkt engelska... men men det går endå :)

Idag hade Finn sitt kalas, barnen hade jätte kul å sprang runt och skrek, vilket inte var så jätte kul för mig som var rätt bakis! :D haha men jag får skylla mig själv!

Sorry anna att jag inte var inne på skype när vi hade bestämt, jag var barnvakt då och kom inte in på deras dator :/
Och pappa och oscar, det är helt ok att ni kommer de datumet ni hade tänkt :) Vi har inte varit inne på skype samtidig så jag har inte kunnat medela er det :P

Nu ska jag sova! god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0