Sofias och min helg!

Helgen har varit jätte bra! Sofia var här och härjade ;D

Det börjar med att sofias plan var försenat 2h å 20 min... Så sean åkte och hämtade henne, men det var nått som hade hänt på motorvägen så han fick ta en omväg och följde efter en buss som han trodde gick till flygplatsen, men det visade sig att den gick in mot Derby igen ;p Men tillslut kom han fram och hämtade min sofia! Själv så gick jag runt som en rastlös fluga och kunde inte sitta still, och när dom väl kom hem igen så sprang jag ut å hoppade på sofia :D
Efter det så åkte vi hem till mig och pratade och bestämde oss för att gå till The Red Cow, en lokal pub, men baren var stängd för klockan var 00:15 :p Så vi gick runt lite och kikade efter nått skoj, men hittade inget så vi gick hem och sov.

På lördagen så gick vi upp rätt så tidigt och åkte hem till hardinghams för att ta med hunden Ellie på en promenad i parken, dock så skulle det bli en cykeltävling där, så vi kunde inte gå så långt. Men vi tog bussen in till westfield och shoppade loss istället! Hittade lite saker som jag tyckte jag var värd ;D Sen åkte vi tillbaka till hardinghams och åt lite kvällsmat innan vi drog ut på korgen.
Hehe den kvällen blev mkt lyckad tycker jag! Vi började på the standing order, träffade matthew och hans kompisar, men vi tröttnade snabbt, och gick på jakt efter en annan pub som såg lockande ut. Vi hittade en som heter Vine, och där träffade vi ett gäng killar som var klädda som snubbarna i filmen Topgun! Dom var mkt roliga! men det roligaste var nog när dom satte sig på knä framför oss och sjöng en låt som snubbarna i topgun sjunger för en tjej där! Haha :D Jag och en kille som heter Jonathan kom bra överens så vi ska gå på bio på onsdag, vi ska se Mamma mia! Jag fick bestämma så då blev det den! haha!

På söndagen så var vi ute och gick i samma park som tidigare (allestree park) blev en längre promenad dock, vi gick i två timmar, vilse gick vi också! Riddare träffade vi och en och annan vilsen hund, dock så träffade vi ingen pub som vi egentligen var ute efter! ;) På kvällen sen gick vi ut igen, inte lika mkt folk ute, men mkt trevligt!

Idag så sov vi länge och bara slappade, gick till skolan med Emma vid tre för att hämta barnen, Finn orkade inte gå efter halva vägen så han fick rida på min rygg! Han är så go :D Häromdan när jag badade han så sa han helt plötsligt Karin, tycker du om mig? Jaa jag tycker om dig jätte mkt svarade jag. Då sa han bra, jag tycker om dig med ^^,
Och nu ikväll när jag skulle natta dom så kramade Finn en björn som han har fått från den förra au-pairen och sa att Sara skulle känna att han kramade björnen ^^,

Sofia åkte hem vid sju, så nu känns det lite tomt... Men sen när Sean kom tillbaka vid halv tio så satt vi och pratade om alltmöjligt så det känns lite bättre nu :) Börjar sakna familjen hemma nu, ska bli trevligt när ni kommer och hälsar på, eller att se er igen när jag kommer hem till jul!

Och sorry mika att jag inte ringde idag, det blev lite senare än vad jag hade tänkt, men ha så jätte kul imån på coldplay och hälsa!

xxx

Kommentarer
Postat av: Nisse

Nisse blir svartsjuk när du skriver så där om finn! Lycka till på daten!!!

2008-09-16 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0