Onsdag

Igår så hände det en konstig sak. Jag och Finn lekte med hans bilar och så var det en bil som jag tyckte såg så konstig ut, fattade inte var det var som gjorde den så konstig... Men så upptäkte jag att den hade ratten på vänster sida! Alltså rätt sida för oss i Sverige, men fel här! :O Jag tror jag håller på att förvandlas till en engelskman(eller engelsk-kvinna) !

Idag så var jag, Finn, Adam och Emma som är Adams nanny och två kompisar till till Finn, Ned och Dannilo, i Markeaton Park aka Mundys play center på eftermiddagen. Det var trevligt, men pojkarna var inte alltid så snälla mot varandra. Dom fyra grabbarna är bästa kompisar, men dannilo, adam å ned kan gadda ihop sig mot finn ibland, och inte alltid vara så snälla. Idag så gick det bra för dom att umgås, men ibland fick man sära på dem när dom började kivas lite för mkt.
Imorgon ska vi till ett soft playcenter, det är en inomhus lekpark med alla möjliga saker där, och garanterat regn fritt!

Idag var det föresten första dan det inte regnade sen jag kom hit! Eller kanske andra, men endå! Det har varit lite för mkt regn nu tycker jag, jag vet att england är känt för att vara regnig, men det här är lite extremt! Hoppas det är fint väder i helgen när sofia är här!

Fredag kommer att bli en fullspeckad dag, på morgonen ska jag åka till Sainsbury's och handla mat (det ligger brevid Costco), sen hem och äta, sen hämta Finn på skolan kl 13:15, bada han, sen så åker vi och hämtar Lena 15:30 och åker direkt till ett kalas fram till kl 17 då Lena har siming, jag och finn stannar nog lite längre, sen hem och äta och sist men inte minst hämta Sofia på flygplatsen :D Sen kanske jag å sofia går till nån pub eller nått en sväng :) Yaaay det ska bli så kul att hon kommer!

Nu ska jag kika vidare på film!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Nisse

Hej på dig!! Tänkte ringa dig nån dag (har skaffat headset)men kommer inte ihåg vad programmet som man laddar ner heter?? Kramar!

2008-09-11 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0