Onsdag

Hej där!
Vet inte vad jag ska skriva faktiskt :p Sorry, har fått skriv-kramp!
Men kom hem nyss iaf efter en kväll i nottingham med jonathan, det var trevligt, vi gick till en pub som låg inne i en gammal kyrka, mkt tufft!  Sen så åkte vi och bowlade, och jag vann, såklart! ;D

Jag var ju så smart i morse! Min dörr låser sigsjälv när jag stänger dörren, och i morse när jag skulle åka till Hardinghams så tog jag min väska och tänkte: har jag allt nu? Japp! Och stänger dörren. Precis när jag stänger den så inser jag att jag har glömt min jacka på kroken! Och nycklarna ligger i den! Så jag kan inte komma in genom dörren, inte heller ut genom ytterdörren för man måste ha nyckel för att låsa upp den... Så jag var alltså fast i huset! Började leta efter ett nyckelskåp som inte fanns, smsade Phil och frågade vart han hade extra nyckeln. Men han svarde inte så jag försökte med Sean, och han visste inte heller, men han ringde iaf till phil som kom hem från jobbet och öppnade dörren! Kännde mig lite dum! :D Men phil sa att det inte gjorde nått som tur var! Han skulle endå hem och äta lunch :)

Vad händer i veckan då? Jo imån ska jag vara barnvakt. På torsdag ska jag kanske ut på curry night med Amondine å Matthew och några fler =) ska bli trevligt! Fredag träffa Jonathan. Lördag ska jag till rycote sen på kvällen antagligen på bio med Emma å hennes kompis från London. Söndag ska jag städa mitt rum hade jag tänkt mig, börjar bli lite dammigt igen :P Plugga ska jag göra nånstans därimellan, och ut å springa hade jag tänkt mig :)

Jo, pappa och Oscar, ni kan bo gratis här hos Phil! =) Han sa att du kunde bjuda han på en öl som betalning! ;D

Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Kan vi inte bestämma en tid då vi kan höras! Åker till grekland på måndag så innan det. Kram!

2008-09-25 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0