Torsdag

Hej!

Fick veta igår att en vän till familjen har dött... Känns tungt, så onödigt! Det är första gången sen jag kom hit jag känner hemlängtan, skulle gärna varit hemma nu och kramat om hela familjen.
Var jätte ledsen igår och kunde inte sova, kännde mig ganska ensam. Berättade för Sean och Lotta om vad som har hänt, för jag har varit ganska nedstämd under dagen och inte viljat pratat om det under dagen för det kändes som om jag skulle börja gråta bara jag tänkte på det., så jag berättade det efter barnen hade lagt sig och jag hade varit ute med Ellie. Men det känndes skönt att få prata av sig lite med dom.

I morgon så kommer Finns vän Nathaniel och hans mamma över och leker, plus att Lauren som är Lenas vän kommer över och leker så det kommer att bli fullt upp :p Och Lotta sa nu innan jag åkte att hon hade tänkt att skicka mig till Costco ensam imorgon! Läskigt värre! Haha hoppas jag hittar dit! ;D Men det blir nog bra hoppas jag.

Hade ett långt samtal med min kära vän Mikaela nu på kvällen, det var ett behövligt samtal! Saknar dig min vän och våra promenader.

Ska ta å krypa ner i sängen nu, ta hand om er!

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0