Mamma Mia

Mamma Mia var jätte bra! Den är så härlig, man blir glad av den. Och Jonathan var jätte trevlig så vi ska träffas igen :)
Först så var vi på bion och sen tog vi en fika och satt och pratade och sen så tog vi en promenad runt i Derby. Det var mkt trevligt ^^,

Idag när jag kom till Hardinghams så mötte Lotta mig i dörren och sa att Lena var magsjuk :/ Det måste vara nått som går för Finn var sjuk häromdan, men inte lika hemskt som Lena...
Och sen så när jag kom till skolan och skulle hämta Finn så kommer en liten pojke gråtandes gående med sin mormor, och precis när han gick förbi mig så spyr han... Inte så kul! Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk!
Och på söndag fyller Finn 5 år och då blir det kalas! :D

Och Anna du behöver inte oroa dig, Nils, Edvin och Albin kommer alltid å vara mina älsklingar <3
Elin och Anna, ta och skaffa skype nu så jag kan ringa er och prata med er! Saknar er!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0