Lördag.

Var till costco och sainsburys igen, lotta hade glömt lite saker på listan. Men det var helt lugnt enda tills jag skulle åka hem igen och det var trafikstockning  nästan hela vägen hem, då var inte karin så glad, ville inte komma försent till skolan och barnen! Men efter ca 25 min så var jag hemma, en resa som egentligen tar ca en kvart... Men men jag hann iaf!

Imorgon så börjar jag i "skolan" , engelsk literatur från 9:30-12:00... Det blir nog bra, om jag någonsin kommer att somna. Annars så händer det väl inte så mkt mer, ska träffa Jonathan i veckan, ska även träffa matthew och hans kompisar tror jag... Han är rätt så tråkig dock ;p Men nästa helg blir det nog utgång med tjejer iaf :D Emma och hennes kompis från London och jag ska nog ut :)

Haha och Finn är så rolig! Härom dan när jag satt och läste för han så satt han å klappa mig på magen å sa att han gillade min mage för den var så mjuk! Sen igår så sa han det till lotta när dom borstade tänderna:
Finn: Mamma, jag gillar karins mage den är så mjuk!
Lotta: Haha jaså gör du? Gillar du min mage också?
Finn: Jaa det gör jag. Och så gillar jag rumpor, bröst och lår!

Höll på att skratta ihjäl mig när jag fick höra det! :D

Nu ska jag sova, gonatt!
xxx


Kommentarer
Postat av: mika!

haha! killen raggar redan ; )

2008-09-20 @ 12:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0