Lördag.

Blä! Blev inge rycote center för mig idag, inge shopping och ingen utgång ikväll :( Hade så himla ont i magen i morse och mådde illa så jag sjukanmälde mig... Men börjar känna mig bättre nu iaf! :) Så ska över till Hardinghams och äta snart.
Så idag har jag i stort sätt bara legat i sängen och kollat på filmer, eller ja en film, Wall-E.

Mkt söt film som handlar om en robot som är ensam kvar på jorden för att städa upp allt skräp som människorna lämnat eftersig innan dom lämnade jorden. Människorna bor i ett rymdskepp långt ute i rymden och en dag så skickar dom en robot till jorden för att ta reda på om det finns nått som växer där. Wall-E blir kär i roboten och uppvaktar henne å så händer det en massa saker orkar inte förklara allt, och så vill jag inte förstöra för er som vill se den :)

Och så tror jag att min dvd spelare i datorn har gått sönder... Hur vet jag inte dock. It sucks! Hoppas den mirakulöst fixar sigsjälv!
Jo vi var ju på bio igår, såg rocknrolla, jag diggade den!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0