Julresan bokad

Då har man bokat biljett hem till julen! Så jag kommer hem den 23 december och åker igen den 3 januari. Så håll ut mina kära, snart är jag hemma hos er igen! ;D Bara tre månader kvar nu, har varit här i en månad precis idag, känns inte som det! Helt otroligt hur fort det går...  Ett problem har jag bara, jag vet inte hur jag ska ta mig till Heathrow... Men det ordnar sig väl på ett eller annat sätt, det går ju faktiskt bussar och tåg, gäller bara att hitta en som passar.

Men annars så rullar allt på här, Lena är frisk nu så det blir skola imorgon för henne. Själv så måste jag ta mig i kragen och börja vrida mitt dygn rätt igen, somnade tre igår kväll och gick upp elva idag. Har bestämt mig för att bli nyttig eller nått åt det hållet i alla fall. Hardinghams är väldigt nyttiga av sig, en massa frukt och grönsaker äter dom. Men eftersom mitt självförtroende i bilen ökar och min lust att vilja se mer ökar, så tar man bilen till Park farm och kör en sväng å sen in och köper sig nått gott :p Måste bli ett slut på det! Haha!

Men på lördag så börjar jag på Rycot center, det ska bli lite spännande, dock är jag inte så taggad på att gå upp tidigt på morgonen, kursen börjar 9:30 och slutar tolv. Men jag har börjat forma en plan i mitt huvud, jag tror jag ska börja på ett gym och gå där på morgonen, sen hem och äta, sen tvätta, fixa, dona, handla och hämta barnen. Eller jag ska nog ut och springa på morgonen iaf, det är en bra början. För tydligen ska jag spinga nått jäkla marathon enligt Sean! Vi får väl se hur det blir med den saken, men på ett sätt så är det ju bra för då har man ett mål med träningen.
Aja jag ska sova på saken... föresten så har jag upptäckt min dolda talang, PANNKAKOR! jag är bäst på att steka pannkakor enlig Hardinghams ;D

Saknar er därhemma! Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: anna

hej pannkaks karin! Kul att du kommer hem till jul!! Jag har fixat telefongrejen så nu kan vi höras! Puss!

2008-09-19 @ 12:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0