Hyvlad

Jaha jag lyckades på något sätt hyvla av en centimeter hud på tummen idag när jag skulle hyvla ost... Det svider som f a n, å det vill inte sluta blöda, eller jo det slutar å blöda när man har plåster på, men om man tar av plåstret så börjar det blöda igen! Väldigt irriterande! Det var lite svårt att köra också med en tumme som man helst inte ska röra på!

Idag har vi varit nere på Westfields shopping center och köpte lite presenter sen har det inte hänt så mkt mer...
Har rätt så svårt och sova på nätterna nu... Grymt jobbigt.

Jo igår så var det the Swedish Mafia träff :D Det är några svenska kvinnor som träffas och äter gott och pratar om hur kalla engelska hus är! haha! Det var riktigt trevligt, Charlotte knäppte kort så det kommer kort senare, och så kommer det kort från när jag å barnen var i Mundys play center :)

Kom nyss från Hardinghams, så ikväll ska jag bara ta det lugnt och se nån film och så ska jag sova länge imorgon! Önskar bara att jag hade lite godis å knapra på...

Aja nu ska jag kika på Juno eller P.S I love you, filmer som jag varmt rekomenderar!

Här är en bild på busungarna!

Kommentarer
Postat av: mika!

men ta det försiktigt med hyveln för bövelen

2008-09-07 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0