Costco

Idag så var det första dagen för barnen i skolan, dom är mkt söta i sina små skoluniformer ^^,
Har glömt bort hur hög ljudvolym det är på skolgårdar! Alla barnen skriker i munnen på varandra och springer runt överallt, men iaf så gick det bra för Finn och Lena på första skoldagen. Tycker det är lite tidigt att börja i skolan när man är fem, men dom gör inte så seriösa grejor dock.

Efter vi hade lämnat barnen så åkte lotta till gymet och jag åkte till costco, vilket gick bara bra :D Var grymt fokuserad på att inte köra fel! Haha! Specielt på hemvägen är det en massa filer att hålla reda på! Rätt så krångligt måste jag ju erkänna. ;p Men väl inne på Costco så hittade jag allt utom laxen, så jag gick och betalade utan den, hade skickat ett sms till Sean och frågat, men han svarade inte förens jag var ute på parkeringen, så jag sprang in igen och köpte lax också. Haha och jag blir lika förvånad varje gång någon säger typ: Hi love! How are you sweetheart? Han som stod och kollade medlemskorten och kvittona säger alltid så där. Och typ Very nice to see you dear! Have a nice day Sweetie!
Alla här är så trevliga, alla hejar och är artiga, inte som i sverige...  :P

Nej du nu ska jag ta och sova, måste upp tidigt imorgon bitti, ska ta å hinna duscha också, hoppas inte duschen skriker åt mig som den har gjort de senaste gångerna! Mkt obehagligt med en skrikande dusch!  ;p
 
Saknar er där hemma, såg två borderterrier idag och fick en knut i magen, saknar mina pluttar!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0