Blähä!

Okej jag har tråkigt! Mkt tråkigt! Är grymt sugen på choklad, vilket jag anser är ett tecken på att jag börjar bli bättre ;D
Funderar på om jag ska ta mig till tesco å köpa lite brownis...  Men jag vet inte om jag känner mig redo att visa mig bland folk! Äh jag ska tänka på saken ett tag till... eller så ska jag gå ner å rota i Phils skåp, han är inte hemma! moahahah!

Har fått Kanye West låt homecoming på hjärnan, mkt bra! Vet inte hur man får in youtube klipp så jag lägger in länken ist : http://www.youtube.com/watch?v=-hotjeKvovg

Jag har även fixat lite med bloggen så den ser lite annorlunda ut än tidigare! Om ingen av ni åtta trogna läsare jag har ser det så är det texten som är ändrad! Är faktiskt stolt över migsjälv att jag fixade det ;) Men skulle gärna vilja ha den lite flashigare, så om nån av er åtta som läser är bra på att fixa bloggar så hör av dig!

Nu blir det Kill Bill Vol 2!
 xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0