Torsdag

Blir till att sitta barnvakt imån ist för att klättra. Man kunde bara boka tre personer samtidigt, och nån måste ju stanna hemma med barnen. Å jag är ju här för att ta hand om barnen så... Det var lite synd att det inte blev av, men men får göra det nån annan gång.

Och ja, jag har punktering på mitt däck, en spik rakt in i däcket... Hur den har kommit dit har jag ingen aning om. Så nu har jag ingen bil. Sean sa att han skulle fixa den imån, hoppas han kommer ihåg det.

Idag så var vi hemma hos Adam efter skolan och lekte, det var mkt trevligt :)

Nu så har jag inget mer att berätta förutom att jag saknar min familj, hundarna och mina vänner väldigt mkt. Och jag saknar mammas kanelbullar, vårat hus, våran gata, högbovägen, skogen, ica, lösgodis, min säng och kudde, vår trädgård, centro (även fast det stället inte finns längre) rundan jag brukar gå med hundarna, pappas dåliga skämt, kaah och bara känslan av att ha sin familj nära. Men men jag kommer ju hem till jul och det ska bli mkt trevligt! Jag trivs bra här, men jag ibland så längtar jag hem och efter allt välbekant och svenskt.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0