Tisdag

Så trött jag är! Kunde inte alls sova i går kväll, låg och  vred och vände på mig så jag trasslade in mig i täcket x antal gånger! Blev ingen kickboxing ikväll, Amandine är sjuk, och vill inte åka dit själv ;p Tänkte jag skulle ut å springa, men orkar inte nu, vill inte somna i en lövhög nånstans!

Och inget IKEA blev det heller för min det... Känns lite tråkigt, ville gärna dit. Äh får fråga Jonathan om vi kan åka dit...
Annars har dagen varit rätt ok, var till Sainsburys och Costco. Och jag lovar att dom som jobbar på Sainsburys går och flyttar på saker så man inte kan hitta dom! Lömska människor! Costco var som vanligt, men jag bara väntar på den dagen när allt är annorlunda. Haha å ja, när man går ut från Costco så kollar dom ens kvitto och varorna i vagnen så allt stämmer. Och idag när jag gick ut så kollade en gubbe mitt kvitto, och mittemot han så står en annan gubbe som alltid brukar kolla mitt kvitto, och när jag ska gå ut så börjar han prata med mig, sa typ : Hi there love! are you alright sweetheart? Och jag ler och säger yes im fine thx! och medans han pratar så kommer han närmare och fortsätter och säger typ Oh how nice sweetie! good good sweetheart! Haha och jag typ hehe yees, got to go! bye!
Kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig med att dom säger Sweetheart och Love till mig! :P

Ville prata med nån i familjen idag också, men ingen av dom är inne på Skype... :(
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0