Tack jox :D

Min käre vän Jox har pimpat min blogg! Yaaaaay! :D Tack så mkt! Blev väldigt nöjd!

Iaf så kom jag nyss hem från en kväll på tivolit med Jonathan, det var trevligt! Dock mådde jag väldigt illa efter två väldigt snurriga karuseller! Kunde på fullaste allvar känna mina inälvor tryckas mot ryggen! Har efter noga övervägande bestämt mig för att jag inte är så stort fan av karuseller... Hå hå ja jaaa, jag börjar bli gamal och går... Oh how sad! :p
Åt mitt första toffie apple idag, är typ ett äpple som dom har hällt 2 kg smält socker på. Det var rätt ok, väldigt hårt dock att komma igenom socker skalet dock!

Imån så blir det lunch med the swedish maffia, ska bli trevligt :)

Och så hade jag en tanke här att jag skulle skriva nått klokt och vist, men har glömt bort det...
Vågar iaf inte gå ut ur mitt rum, Phil har sin flickvän här och hon har tagit min parkeringsplats! Och ingen frukost har jag till imån heller... oh bother... Och jag hoppas jag slipper och köra till Kenny imån... Och så undrar jag varför man måste stänga av mobiltelefoner på bensinmacker?

Och pappa eller oscar kan väl höra av sig så jag vet när, vart ni kommer och vilken dag?

xxx

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa de är sjukt kalla. Tror att det är så eftersom fönstrerna inte är nå isolerade att vinden bara åker rakt igenom. Hur är de annars då? Trivs ?

2008-10-16 @ 14:41:14
URL: http://johannagoeswild.blogg.se/
Postat av: JoX

Varsegod Karin. Ska lägga till lite mer saker sen. Enjoy!

2008-10-16 @ 16:44:05
URL: http://jockec.blogg.se/
Postat av: lux

hejsan hoppsan:) mycket varmt o skont har ska du veta:D hihi. jasso du kommer hem till jul? da blire ju partyyy pa juldagen :D pussas

2008-10-17 @ 02:13:46
Postat av: anna

2008-10-18 @ 12:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0