Söndag

I fredags hände inte så mkt, mins inte vad jag gjorde, slappade har jag för mig. Igår däremot så åkte vi till Kedleston Hall och gick ut å gick jag barnen och sean. Var väldigt fint där, så dit ska vi åka pappa :) Sen kom vi hem vid sex nångång och tog det lugnt enda tills jag insåg att jag hade ju lite bråttom för jag skulle ta åtta bussen till stan för å möta Amandine. Så det blev till å kasta sig in i bilen och åka iväg till närmaste fish and chips shop  och äta den medans jag gjorde i ordning mig inför kvällen :p Iaf så hade vi jätte kul jag och Amandine! Varken hon eller jag tycker att engelska tjejer är så trevliga, dom är högljuda och snoffsiga, inte alla, men många...  och så fattar jag inte hur dom klär sig! såg en tjej igår som hade på sig hotpants och knästrumpor och ett linne, inte fint! och jäkligt kallt antar jag! Men iaf så hade vi kul :D hihi!
Kom hem vid fyra i morse, och vaknade klockan 8:30 och kunde inte somna om, mkt irriterande!

Men jag lämnade tillslut mitt hus aka the bat cave i jakt på mat, klockan var väl då två typ. Tog en snabb prommis till tesco och köpte mig en macka å vatten, näringsrikt verkligen! Sen så vågade jag mig över till hardinghams vid fyra och sen så åkte vi till Roller world, och jag körde först till mickelover för att hämta nicoles kompis, sen till andra sidan stan till roller world, men innan vi komfram så tog vi oss en sväng mot nottingham ;D jag råkade hamna i fel fil!  men men shit happens! Och nicole var övertygad om att det inte fanns en avfart innan nottingham, men det gjorde det som tur var! ;D Tillslut så kom vi fram iaf! Och det var riktiga åttitals rollerblades på roller world! Rätt så underhållande!

Nu måste jag sova, är trött som en gnu!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0