Säkert!

Säkert är ett band som jag har börjat lyssna på, diggar deras låt Vi kommer och dö samtidigt. här är länken så ni kan lyssna på den! :) http://www.youtube.com/watch?v=EZX1GXeE4mg

Jaha och vad har hänt i dag då?  Jag har storhandlat på Sainsburys och på Costco. Lotta har börjat jobba heltid nu, så hon kommer vara borta från idag till på söndag, och sen är hon hemma i fyra dagar, och sen åker hon igen och är borta i en vecka typ.

Igår så var Seans bror på middag hos oss, han bor i thailand i vanliga fall men är här på besök. Han var en trevlig typ :)
Han och Nicole kommer imån och äter igen, haha blir samma mat fast i en annan form. Lotta gjorde nämligen fårstek när dom var här igår, och det vart rätt så mkt över, så jag ska göra nån tomatsås-vitlöks-lök-fårsteks röra imån! Håll tummarna att det blir bra!

Och jag ska även på boxersize imån! Ska bli mkt skoj! Amandine är en riktigt härlig tjej! Vi tänker rätt så lika hon och jag, så vi har mkt skoj när vi går ut! :D
På onsdag ska jag å jonathan åka till nottingham för att åka skridskor! haha ska bli trevligt!
Nu ska jag sova för jag ska skjutsa barnen till skolan imorgon bitti!
xxx

Kommentarer
Postat av: Nisse

Hej nu är vi hemma igen! Hade en toppen vecka i grekland! Ska vi höras i veckan? Du skriver så himmla roligt, både Björn och jag sitter här och skrattar!!! Kramar

2008-10-07 @ 14:35:40
Postat av: Ida

Hallå! Jag har lagt Säkerts skiva i våran delade mapp på msn om du inte redan har den! Puss å kram

2008-10-08 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0