Onsdag

Jag har börjat skärpa mig nu, vaknar nio nu på morgonen! Dock går jag ju inte upp utan ligger och drar mig till halv tio ;) Men det är en början iaf!

Åh det var så roligt i går när jag skulle hacka morötter! Lotta brukar nämligen köra morötterna i en matberedare när hon ska ha i dom i köttfärssåsen, och så skulle jag göra köttfärssås och spagetti i går kväll. Dock så hittade jag inte rätt matberedare, så jag tog nått annat som likande en matberedare och började hacka. Den hade inte riktigt den effeckten jag ville, men det dög, dock lät den väldigt högt. Så kommer en av Seans kunder och ringer på dörren, Sean går och öppnar och dom hälsar på varandra. Sen frågar mannen om we are having some work done? som typ såga ner en vägg, och Sean svarar Öööm näää det är öööm  some carrot chopping! och mannen svara: Ööööm? jaaaha okeej? :D Hahaha kanske inte låter så kul nu när man läser det, men det var mkt kul igår och jag kunde inte sluta skratta!

Aja dagen har varit bra, dock blåser det och regnar här! Typiskt höstväder, men ska jag vara ärlig så tycker jag att det är rätt så mysigt!

Imån kommer lotta hem igen, och på fredag ska vi kanske på klätterväggs kurs :D Å det ska bli kul! dock är ju jag inte så stark, men det kommer det bli ändring på när jag börjar med boxersizen!

Nu ska jag kika vidare i min tidning och testa kläder tills på lördag när det blir utgång med amandine! weei!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0