Måndag

Mmm... sitter å knaprar på lite maltesers! väldigt gott! Dock tar dom slut för fort. Borde spara lite till Sex and the City the movie EXTENDED CUT :O Fick låna den av Julia :)

Helgen var lugn, shoppade på lördagen, en jätte fin skinjacka! Satt barnvakt på kvällen. Somnade i deras soffa och vaknade inte förens Sean kom hem vid ett, satt och prata lite med han och kom hem vid två nångång, somnade inte förens vid tre. Sen så skulle sean golfa på söndagen så jag var barnvakt hela söndagen, vi var ute i parken och letade kastanjer, hittade 122 st! Det måste vara nått sorts rekord! ;) Var meningen att jag bara skulle vara barnvakt till klockan ett när lotta kom hem, men hon var tvungen och åka till sjukhuset för hon har fått nån allergisk reaktion som har satt sig på ögonen. Så jag kom inte hem förens vid sju på kvällen, då var jag väldigt trött! Gick och köpte chips och tittade lite på tv.

Usch så onyttig jag är, chips i går och choklad idag! Äh jag är så nyttig annars så ;P

Det var väl allt... Over and out!
xxx

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie Haraldsson

Oh Dear, kan man kommentera!!!

Alltid lär man sig något nytt. Vill bara påminna om att vi längtar efter dej. Hinner inte skriva mer ska på avd möte.

Tusen millioner kramar och pussar

Mamma

2008-10-14 @ 13:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0