Fredag

Oh bother! Är förkyld! Så typiskt, dock är det väl inte så konstigt när man bor i ett hus som är dragit och kallt, min säng står precis nedanför fönstret och om det blåser ute å känner man det igenom fönstret! Så min säng är ständigt kall. Blähä!

Iaf så frågade Lotta och Sean när dom kom hem från klättringen om jag ville följa med på söndag då dom tänkte åka dit igen...  Och det vill jag! Såg framemot att klättra idag, men så blev det ju inte. Btw så var Lena väldigt jobbig nu ikväll, vägrade göra som jag sa och knuffade Finn och var oförskämd! Så jag satte henne på trappen för hon bara skrek och grinade. Så är helt slut i huvudet nu, och jag kom nyss på att jag har lämnat tvätt i tvättmaskinen... attans!
aja shit happens.

Imån blir det till att gå upp tidigt, rycote center igen. Och sen utgång  på kvällen :)
Kommer väl antagligen vara tokförkyld på söndag...

saknar er därhemma! xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0