Fredag

Jaaaahaaa va har hänt i dag då?
Jo jag har städat barnens rum, jag har tvättat, städat i huset, strykigt, bytt lakan i barnens sängar, hämtat barnen, lekt, skjutsat Lena till simningen, funderat på om det var idag eller imorgon som Anders fyller år, insåg att det är i morgon, lagat mat (lax och ris om någon undrade ;p ) och sist men inte minst putsat skor...
Jag känner hur vuxen poängen bara ramlar in!

Åh jaa! Idag så sa Finn att han älskar mig! ^^, Så sött att jag trodde jag skulle börja gråta! Och sen när jag skulle gå så ville han inte det, han tyckte jag kunde sova mellan Sean och Lotta :D hahahah!

Iaf så Grattis Anders på 30-års dagen! Hoppas du får en underbar dag! :)

Ses snart!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0