Eye of the tiger!

Idag så gick jag upp vid sex för att göra mig i ordning och sen över till hardingham och skjutsa barnen till skolan, kom dit en kvart förtidigt! trodde dom började halv nio, men dom började tydligen kvart i!

Idag så skulle jag börja på boxersize med amandine. Vi kommer dit och värmer upp, här började jag tänka att det var nått som inte riktigt stämde, men jag har ju inte tränat boxersize så inte vet jag hur man värmer upp... Sakta men säkert inser jag att det inte är boxersize utan kickboxning! Och jag blev ihop parad med den största av dom alla! dock var han snäll å lånade ut sina boxningshandskar till mig och sina skor-thingi.  Och jag fick slå han och han slog inte mig!
Så nu sitter jag och taggar Eye of the tiger, tror nog det här kan bli kul, men jag får inte bli skadad dock, min försäkring täcker inte skador som uppståt via boxning eller liknade... hahah :D Får ta och kolla upp det där bättre.
I lite mer än en timme så har jag slagits och sparkats! Me like! Men nu är jag grymt trött och jag har en känsla av att jag kommer har ont typ överallt på/i kroppen i morgon...

Imorgon ska jag följa med Finns klass när dom ska till Darly Park på utflykt, ska bli intressant!  Sen ska jag våga mig till banken och be dom att göra nått med mitt pass å faxa nått till nått ställe så jag kan få ett kreditkort :p Gillar dock inte banker av nån anledning, tror dom gjorde mig nått hemskt orätt i mitt förra liv... Frimärken ska jag köpa också så jag kan posta mina brev hem :)
Adios amigos! xxx

Kommentarer
Postat av: JoX

Haha. You go karin. No pain no gain vettu. Hoppas du fortsätter så du kan kick som ass senare.

2008-10-16 @ 16:44:55
URL: http://jockec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0