Torsdag...

Idag är det en sån dag jag bara vill ligga kvar i sängen och titta på film och inte göra nått alls...
Är trött, kroppen känns tung och jag tror jag har lite feber.
Idag (som de flesta andra dagarna) så är det mulet och regnstänk... inte sånt regn man kan skydda sig från, utan regn som tar sig in överallt!

Igår var Finn jätte jobbigt, men han är väldigt förkyld så jag kan ha lite överseende med det hela. Men han höll iaf på att skrika och grina när vi kom hem från skolan för han ville inte ta sin väska... Jag hade händerna fulla, och jag vill inte göra så att jag säger till han att göra nått och han säger nej så gör jag det istället. Sen så höll han på att vara tvärt emot hela dagen... så jag var så grymt trött i går kväll så jag hölll på att somna i deras soffa efter jag hade nattat Finn...

Men jag har iaf målat färdigt taket nu! Yaaay! Sean sa att det var ett mkt bra jobb av mig, får se vad lotta säger. Iaf så kommer hon hem på lördag, å då ska jag vara barnvakt för hon och sean ska ut med några andra par.

Och så funderar jag på om Phil har fått sparken från sitt jobb eller nått... han går hemma hela dagarna!

Saknar er därhemma! puss!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Hej! Stackars sjukling! Ska vi ringas till helgen?? Kram!

2008-11-07 @ 09:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0