Söndag

På onsdags kvällen så kom mikaela hit  ^^, Efter lite drama! Och innan de så var jag på Ikea och kikade, kännde mig som ett barn i en godis affär! Så svenskt och härligt det var! Och sen så kom vi till den delen där dom sålde svensk mat och svenskt godis (jag köpte mig ett lager av godis och pepparkakor)

Sen så åkte vi och hämtade mika på tågstaionen, och hon å jag åkte hem och chillade med våra gamla vänner Ben and Jerry. På torsdagen så åkte vi till klätterväggen och klättrade! Det var mkt skoj! På fredagen var vi och shoppade och jag köpte antagligen världens finaste skor! Blir glad bara jag ser dem! Sen åkte vi hem till amandines kompis och förfestade lite, hehe det var udda.
På lördagen hade jag å mika en bakis dag, med massa sovande och scrubs tittande ^^,

Och idag så skulle jag skjutsa henne till East middlands airport, men, när vi var ca två km ifrån flygplatsen så råkade jag svänga åt fel håll... OCH det fanns ingen stans att vända!!!! Vi åkte på den största motorvägen jag nånsin sett! när vi kommit halvägs till birmingham så fanns det en plats vi kunde vända på, men då var det ingen idé för hennes buss skulle hinna gått. Så det blev till att åka till birmingham airport, dit vägen gick bra... Hem vägen var värre. Det fanns nämligen inga skyltar där det stod Nottingham dit eller nått sånt, utan bara vad vägarna hette... Typ M46,M89 A505! Hur fan ska man veta vart man ska åka?!

Jag åkte iaf mot birmingham ist och hoppades på jag skulle komma rätt, jag kom inte rätt. Kom mer och mer in i birmingham. Tillslut så hittade jag en bensinmack, åkte in dit och frågade efter vägen.
Jag frågade hur man skulle åka till Derby eller Nottingham, han tittade på mig och skrattade lite och sa, jag har absolut ingen aning! jag ville strypa han. Jag suckade och vände mig för att gå... I affären så var det en man med sin dotter, och jag beslutade mig för att fråga han när dom kom ut ur affären. (Dom hade en saab, så jag kännde mig lite hemma iaf) Han var jätte snäll och förklarade vägen för mig, han var från Nottingham så han visste hur man skulle åka. Jag är han evigt tacksam! Och ju närmare jag kom Derby så blev vädret bättre, och när jag väl svängde av mot Derby så var det en regnbåge framför mig, och jag hade grönt ljus hela vägen hem! ^^, Var så glad att vara hemma igen att jag skuttade till dörren! Sen så var jag grymt trött och la mig och sov en stund :P

Nu ska jag ringa sofian!
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0