Söndag

Denna helg har varit väldigt lugnt, har tagit mig en krya-på-mig-själv helg... :) Åt fish n chips igår kväll för att trösta mig själv för att jag inte var ute å festade ;p Diggar deras pommes som dom har här! Speciellt chips and cheese när klockan är mkt å alla night clubs har stängt! hihi!

Men iaf om precis en månad så är jag hemma! Allt är bokat och klart! Yaaay! Å sean ska skjutsa mig till east midlands på morgonen så jag slipper ta bussen klockan 06:00 härifrån! So sweet! men sammanlagt så kommer jag resa ca 10 timmar för att komma hem.
Bussen går 7:30 från EMA och planet landar i Sverige 21:30, men några av dom timmarna kommer att bestå av att vänta å försöka hitta överallt :D haha!

Nu ska jag sova! gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0