Monday

Gillar inte måndagar... Men den här var rätt ok, slapp laga mat idag också, Sean gjorde det ist :)
Helgen har varit bra, i fredags gjorde jag inget, bara tog det lugnt å slappade.
Lördags så var jag barnvakt och sen ut på krogen, väldigt rolig somvanligt! ;D
I söndags så låg jag i sängen och kollade på film å pratade med lite folk, sen så var jag å "Dino" aka amandine ut å käka. Så det har varit en najs helg, men jag måste spara mina pengar nu, för jag ska till frankrike om två veckor ^^,
SWEET!

Men iaf så ser veckan ut å bli bra, imån donken med Dino,
onsdag hem till Adam å Emma efter skolan sen ner på stan för å träffa C,
torsdag barnvakt,
fredag blir det nog till å ta de lugnt
lördag utgång (HA!)
söndag chill

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Jox

Låter great Karin. Fan va kul o åka till france, käka lite sniglar =D

2008-11-18 @ 13:27:11
URL: http://jockec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0