Miss Brightside

Kul, dom som bor på andra sidan av huset har tydligen bestämt sig för att typ bygga ut eller nått sånt! Sågar i tegel gör dom iaf, å det vibrerar och låter in till mitt rum! Det är inte det roligaste att vakna av!

Och så är jag sjuk, typ. Har ont i huvudet, halsen, och fryser ständigt. Min diagnos är förkylning, av den jobbiga sorten. Vet inte om jag har feber för jag har ingen termometer, men jag tror det. BLÄHÄ!

Vad mer är det som är jobbigt? Jo det är kallt som tusan ute! Och igår fick jag vänta ute på amandine i en halvtimme för hon var sen, och idag fick jag vänta i en timme ute på C för jag hade missuppfattat tiden! Och både idag och igår var det kallt och blåsigt! Och mina nya vantar är borta!

Men annars så är allt bra, cause I'm miss brightside! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0