Lördag.

idag har jag spenderat nästan hela dan påväg nånstans. Började klockan nio imorse för å åka till rycote, var där till halv tolv sen för att åka hem och vänta på finn och laga mat till han å mig. Sen hämta lena på stagecoach och sen skjutsa henne ner på stan för att hon skulle på kalas på biografen. Sen hem en sväng för att äta lite frukt och sen hämta lotta på stationen.  När jag väl kom hem var klockan fyra, blev till att ta en snabb dusch och prata lite med mika. Och sen tillbaka hit för att vara barnvakt.

Imorgon ska jag sova, hela jäkla dan! Och kanske kolla på en film eller två ;p Och så ska jag ringa familjen ^^,

Yaaay! btw så ska jag till frankrike i slutet av månaden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0