Done!

Har städat färdigt mitt rum nu! Dock så har jag inte tagit nå kort på det än för det är lite saker som ska flyttas.
Mitt kollage är också färdigt! Blev riktigt bra tycker jag. Ska göra ett till på den andra väggen också, det blir lite mer som ett rum då och inte bara ett ställe jag sover på.

Shoppat har jag gjort också, ett par svarta tajta jeans, ett par vanliga jeans, och en t-shirt med the cookie monster på :D
Testade ett par ugg boots också, det var som att gå på moln! Julia kan fixa ett par till mig för ca 40 pund ist för 140! :D

Idag blir det till å vara social med Seans familj, dom kommer nämligen över på glögg och pepparkakor.

Och jag har kommit på vad jag önskar mig i julklapp. DKNY red delicious eau de parfum, Diesel Fuel For Life (den "ljusa") Fårskinns tofflor... Sen vet jag inte mer, kan inte komma på nått speciellt


http://jacques.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0