Trött...

Gick upp 06:30 idag för käre sean envisades om att åka å spela golf tidigt på morgonen! Men jag blev lite sen för det var typ ett pansar täcke av is på min bil... så det år och dar för att försöka få bort det!
Men tillslut så hade jag en liten lucka jag kunde se ut igenom så jag kunde åka.
Men sen när jag skulle skjutsa barnen till skolan så var den där nedrans isen tillbaka, men då kom det snälla sop-gubbar å sprayade nått på mina rutor så isen försvann :D Thanks a latte!

Tänkte jag skulle åka till Westfield å köpa julklappar idag, men det var för fint väder, så det blev en prommis runt kvarteret ist.

Var å såg en jätte bra film igår som heter Changeling. Handlar om en mamma och en son som bor i LA. Mamman jobbar på nån televäxel, och en dag så tar hon ett extra shift och när hon kommer hem är sonen borta. Och efter några månader så säger polisen att de har hittat hennes son, men enligt henne är det inte hennes son, men polisen försöker övertala henne att han är det och pojken säger att hon är hans mamma. Rekomenderas starkt, men mammor varnas, kan orska mardrömmar!

Imån är det Seans födelsedag, visste inte vad jag skulle köpa så jag köpte en chokladtårta :)

Saknar er därhemma! xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0