Snart så...

Om fyra dagar är jag hemma hos familjen och myser ^^,
Är lite nervös inför flygresan, men det ska nog gå bra hoppas jag. Hoppas alla terrorister har jullov!
Imån åker Lotta och kommer hem på måndag eftermiddag tror jag, så då ska jag och barnen ha en pysseldag. Ska bli mys, hoppas bara att de kan hålla sams! Men knäck ska bakas och ischoklad! Och nått annat gott tror jag, som typ kladdkaka.

Sen så lämnar jag the batcave tisdagen den 23 december klockan 6:30 am, då kommer sean och hämtar mig, bussen går från East Midlands 07:30, är framme i london 11:00, planet lyfter 16:55 och landar i Sverige 21:30, då hämtar Ida och Jojje mig på Arlanda! Och sen är det bara en bilresa på ca en timme och sen så är jag hemma å får pussa och krama alla igen!

För er som inte riktigt håller koll på vem som är vem här så ska jag förklara lite snabbt:
Sean: Det är pappan i familjen, han mobbar mig för att jag gillar att gå ut på krogen och för att jag gillar sötsaker. Men han är väldigt rolig. Gillar att golfa, salsa och sina pub-torsdagar med sina kompisar.
Lotta: Är mamman, hon jobbar som pilot och flyger runt lite överallt. Hon jobbar heltid nu, så hon är hemma i fyra dagar ca och borta i fyra - fem dagar. Så jag är ganska mkt ensam med barnen. Hon gillar salsa och gymma.
Nicole: Seans dotter från ett tidigare förhållande. En mkt trevlig 14 åring som är väldigt lätt att prata med. Gillar att shoppa, ha sleepovers med sina kompisar och hänga i parken på kvällarna.
Lena: Hon är sju år och är väldigt bestämd i vad hon tycker och vill alltid ha rätt. Men hon är väldigt go också! Hon kommer ofta med några "dåliga" skämt som får mig att le, därhemma skulle ni kanske kalla dom "Karin-Skämt" eller inom familjen "pappa-skämt". Gillar att läsa, pyssla och sina brats dockor.
Finn: Är fem år och har börjat ta efter sin syster i hennes beteende. Men även han är väldigt go och mysig. Gillar att leka med bilar, så fort jag kommer innanför dörren så frågar han om vi kan leka. ^^, Han gillar sina bilar, tåg och efterrätter!
Phil: Är mannen jag bor med. Han är arbetslös just nu, så han går hemma hela dagarna. Har en flickvän som heter Kate som är här ibland. Phil är Seans gamla barndomskompis. Han gillar att göra sånna där triathlon.
Amandine: Är min goa vän från frankrike. Vi har väldigt roligt ihop och vi tänker väldigt lika! Hon ska komma med mig till Sverige i vår :) Hon gillar Redbull vodka, shoppa och mac donalds.
Chris: Är en trevlig kille jag umgås med här.
Charlotte: Är en av svenskorna som bor här i Derby, väldigt trevlig tjej.
Emma: Är Adams nanny. Adam är Finns bästa kompis. Hon är väldigt trevlig och är lätt att prata med.
Michelle: Är Neds mamma, en av Finns kompisar.
Ginny: Är Danilos mamma, också en av Finns kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0