Ris och Ros

Dagens ros går till de två killarna som reste sig upp på bussen och gav sina plats till två äldre damer som klev på den fullsatta bussen.

Dagen ris går till bussen som åkte utan mig! (dock inte samma tillfälle som ovan) Och även till fulla äckliga snubbar på krogen! KEEP YOUR HANDS TO YOURSELF!!!

Förutom äckliga snubbar så var det mkt skoj i går! Först så var jag å shoppade med amandine, hittade en tjusig klänning som jag ska ha på mig på juldan och så hittade jag ett par bra skor.
Sen var jag på julspel i Charlottes kyrka, det var rätt ok faktiskt. Sen så blev det stress hem och byta om och sen springa till bussen som jag missade så jag var tvungen att vänta i 25 min på nästa! GRRR!!!

Idag blir det chill hela dan. Ska ta å göra mig i ordning snart å sen över till Hardinghams för å äta å sen hem till Chris.

Yaay om åtta dagar är jag hemma!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är de söta?? Alla ungdomar vet att man ska resa på sig till äldre här. Har sett ca 10-15 åriga killar resa på sig. Skulle aldrig ske i Sverige. Folk är mycket trevligare och allmänt vettigare här tycker jag, när de gäller folkvett :) Hoppas du har de bra så syns vi på juldagen ute säkert ;) Får planera in en träff i england också! Kramar

2008-12-16 @ 09:23:54
URL: http://johannagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0