Monday

Hehe igår när jag kom in igenom dörren hos Hardinghams så kom Lena och Finn springande och var väldigt lyckliga!
Lena och Finn sa till mig att gissa vad dom hade, och jag gissade på ett lejon, det var dock fel. Men Finn ställer sig ivägen för dörren in till vardagsrummet och säger/skriker att jag ska gissa vad dom har och så ska jag blunda när jag går in i vardagsrummet, MEN jag får inte gissa att dom har en julgran! Hahaha han är så söt! ^^,
Jag: Ömm en elefant?
Finn och Lena: Neeeeej!
Finn: Karin du måste gissa men gissa inte på julgran!!! Och så måste du blunda när du går in i vardagsrummet och säga password!
Jag (blundar): Okej, öm kanske en giraff? Åh ja Password!
(Finn släpper in mig)
Finn: Nu kan du titta!!! DET ÄR EN JULGRAN!!!!!


BTW: Love to sis som bjöd in mig på spotify! ^^, Har lite storhetsvansinne nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0