Lördag

Har spenderat dagen med att vara barnvakt åt lena och finn på förmiddagen, Lena var lite jobbigt ett tag, vägrade äta upp sin mat. Men efter en timmes tjafs så gick det tillslut! Mohhah! jag vann! 
Sen så åkte jag till westfield med Amandine, och hon köpte mig en jätte fin klänning i julklapp!
Thank you sweetie! <3 
Sen så åkte jag tillbaka till hardinghams och åt och spenderade kvällen med dom :) Känner inte för å gå ut nu, har väldigt dåligt med pengar :( Men julklapparna är iaf fixade! Eller ja, nästan iaf, ska köpa nått till Albin, Edvin, Nils och Lena. Men jag vet redan vad jag ska köpa :P
Nu sömn!
xxxxx


Kommentarer
Postat av: Nils

Hejsan! Det låter som en feberkramp. I sverige, om det gäller små barn, så ska man faktiskt ringa ambulans om dom krampar! Om hon gör det igen så skulle jag nog åka in med henne. Tänk på att svalka henne, ta av tjocka kläder osv. Ge alvedon. Ses på julafton!!!

2008-12-22 @ 09:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0