Blähö

Är uttråkad. Men orkar inte göra nått heller. Hade planer på att gå ner till tesco å köpa lunch. Men det orkade jag inte.
Så idag har jag levt på chips och vatten. Blev så besviken när jag såg att smoothiesen hade gått ut :(
Men jag får väl försöka ta mig ner dit sen efter middan. Måste köpa mig lite frukost. Vilket jag för övrigt också är trött på. Vill ha mammas hembakta bröd med hushållsost på eller leverpastej eller rökt kalkon. Och bravo apelsin juice till. Åh eller oboy!

Mmmm... åh när jag kommer hem så blir det julbord! Kommer att gå upp 10 kilo tror jag, men va fan, orka bry sig!
Nyår blir till å fira i stugan med familjen iaf. Ska bli mys ^^,

 xxx

Kommentarer
Postat av: Ida

En till har anslutit sig till nyårsfirandet i storhogna!

2008-12-07 @ 20:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0